015 24 02 06 info@kdca.be
Elke ondernemer kan begeleiding gebruiken bij de verwezenlijking van zijn/haar dromen en het uitbouwen van zijn onderneming.  Kunnen rekenen op een klankbord, iemand met kennis van zaken, die kritisch meedenkt en de nodige feedback geeft, versterkt de slagkracht maar ook de veerkracht van de dynamische ondernemer.

Voelt u het kribbelen en wenst u een zelfstandige zaak op te starten?  Voelt u groeipijnen in uw onderneming?   Bij KDCA kan zowel de startende ondernemer als de doorgewinterde KMO terecht.

WERKING KDCA

Beste klant,

 

Het welzijn van onze medewerkers en klanten is onze grootste prioriteit. We hebben dan ook een aantal uitzonderlijke maatregelen genomen, maar blijven u een kwalitatieve dienstverlening garanderen. 

Vanaf woensdag 18 maart zijn we alleen nog tussen 9u en 12u telefonisch bereikbaar op weekdagen en dit zo lang het nodig blijkt in het kader van de strijd tegen het coronavirus.

Onze medewerkers proberen van thuis uit te werken indien mogelijk. U kan hen bereiken op de gekende mailadressen. Gezien er momenteel héél véél vragen komen, gaat u misschien niet direct een antwoord terugkrijgen maar gezien de huidige omstandigheden rekenen we daar ook op uw begrip. 

Probeer ook zoveel mogelijk uw documenten digitaal door te sturen. 

Hou het veilig, zorg voor uzelf en voor elkaar!!! 

Vanwege het ganse KDCA-team

———————————————

MAATREGELEN

Beste klant,

De onderstaande info (klik HIER voor PDF) hebben we ontvangen van ons beroepsinstituut van accountants en boekhouders ITAA. 

Hierin staan bijkomende maatregelen uitgevaardigd door de FOD Financiën. 

We zouden wel graag hebben dat u de indieningstermijnen van het bezorgen van de documenten aan ons blijft handhaven zoals ze altijd geweest zijn want anders krijgen onze medewerkers ook niet alles tijdig verwerkt tegen 7 mei dwz: 

  • Voor de BTW-maandaangevers vragen we dus om alles te bezorgen (hetzij digitaal, hetzij opsturen per post of in onze grote brievenbus deponeren naast onze voordeur)  tegen 10 april.
  • Voor de BTW-kwartaalaangevers vragen we dus om alles te bezorgen (hetzij digitaal, hetzij opsturen per post of in onze grote brievenbus deponeren naast onze voordeur)  tegen 10 april zodat we toch nog alles kunnen verwerken, dit gaat nl niet lukken als iedereen wacht tot begin mei. De eventuele betalingen kunnen jullie dan doen tegen 20 juni 2020, zoals hieronder vermeld.
    We zouden ook al graag hebben dat jullie nu al de stukken bezorgen van januari, februari en maart (tot op heden), zodat de dossierbeheerders ook hiermee al kunnen starten met de verwerking.

U kan steeds via mail contact opnemen met uw dossierbeheerder die van thuis uit werkt voor de komende periode. Gezien sommigen ook kleine kinderen thuis hebben, zullen ze misschien niet direct antwoorden op uw mail, dus hiervoor rekenen we op uw begrip. 

Voor de afwerking en/of bespreking van de jaarrekeningen van 30/09, 31/10 en 31/12 zullen we nog contact opnemen om dit telefonisch of via Skype te bespreken.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Het KDCA-team

Advies nodig?